15.12.09

kronologi al-farihin

12/10/2009
ada sejenis cecair keluar.warna: coklat cair. macam x sedap hati.time tu dalam tengahari. Lepas maghrib dah mula sakit sket2..ingat nak terus g spital tapi kata mr hubby a.k.a professor serba tau(jgn mare bang..)..lambat lagi tu, jadi tangguh sampai lepas isya. pas isya'..kemas pakaian g serah diri ke spital putrajaya.

dalam pukul doblas, tetiba benda alah yg ditampal pd perut (yg aku x tau hape ke namanya benda tu)membuat bunyi utk menunjukkan baby aku mengalami lemah degupan jantung. lantas aku ditolak ke bilik OT. ngam sampai sana, aku melakukan aksi pushing. Alhamdulillah baby kuar ikut pintu. kalau tak, hmmm,... terjun tingkap.. naye gak haku. Thank you Allah.



Setelah beberapa minit di dunia yg fana..

25/10/2009
acara cukul jambul.hehe...beliau telah dibotakkan pada hari ni

sebelum dibotakkan.br bgn tido..


setelah dibotakkan.haha...comel x kepala botak saya...



farihin hari ni. cepat betul tumbuh rambut dia..

semoga cepat besar dan jadi anak yg soleh yep..sekian.

No comments:

Post a Comment

Facebook Badge